هم دلیل


میبارم بر شیشه می نویسم بر باد.بخندم؟برچه زندگی یادم داد که ببارم در دل بنویسم بر خون گریه کنم بی صدا تا بگن دیوانه بود در دل دریای من خالی است جای کویر تا در آن مجنونی بکشد انتظار لیلی بی بها می گریم بی صدا می میرم از برونم شادم ظاهری آزادم در درونم آتش است اشک قلبم جاری مانده ام دریای خون در دلم کی نصیبش می شود آزادی کاشکی ذره ای نسیم دستم را می گرفت هر چه زودتر بیا به خدا طوفان گرفت بوسه بر آب زدم بوسه ای بر آیینه جز خدا کس ندارم که باشد هم دلیل این دیوانه دل



نظرات شما عزیزان:

saghar
ساعت15:12---24 اسفند 1390
ممنون که به من سرزدید با افتخار لینکتون کردم
موفق وپیروز باشید


mohammad
ساعت23:41---12 اسفند 1390
سلام با مرام بی معرفت یه سریم به من بزن کارت دارم ایدی منو ادد کن cheshmak1392بیا پیشم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
جمعه 12 اسفند 1390برچسب:, 23:36 |- یه عاشق دلشکسته -|


ϰ-†нêmê§